مدرسه پسرونه


ضد دخترا - ضد پسرا

نه اینوری نه اونوری..... حضورتو عشقه

داخل کلاس: معلم مشغول بلوتوث بازی با یکی از بچه های خفن کلاس است. امیر و رضا در حال مخ زدن دختری هستند وبا اس ام اس دادن مخش را تیلید میکنند! انگاری ان سمت کلاس علی با کیوان دعوایش شده که چرا اون روز ماه پیش ساعت هفت و نیم به دوست دختر من سلام کردی؟؟؟!!

گوشه کلاس صدایی به گوش میرسد: نصرت در حال گریه کردن است میگوید عاشق شده ام...صغرای من...!!!!

میز جلویی را face to face معلمه جای اسکول کلاس است که یکهو سوالی برایش پیش می اید: اقا چرا درس را شروع نمیکنید؟! معلم با چشم غره به او مینگرد...صدای زنگ به صدا در می اید...بچه ها به طرز فجیعی به طرف در حمله ور میشوند تا نکند زنگ مدرسه دخترانه زودتر از اینکه انها برسند بخورد؟؟؟؟!!!



نظرات شما عزیزان:

سیاوش
ساعت1:02---26 بهمن 1390
سلام من هر وقت توی هر وبی حرف نا مربوط نوشتم و فحش بد دادم اونوقت شما میتونی نظر رو پاک کنی .

انتظار نداشته باش وقتی کلماتی رو که مال کوچه بازاره لات و لوتاس توی وبم گذاشتی برات تقدیر نامه بفرستم .

بله . . . پاکش میکنم ...

من نوکر همه منتقد های مطالبم هم هستم اما مخالف رو براش دفاعیه میارم شما هم تفاوت کلمات رو برو یاد بگیر . . .

در کل امیدوارم به سلامت ادبی برسی و موفق باشی ...

در ضمن من وقت واسه این بچه بازیا ندارم این کارا مال یه آدم الافه ، منم نه الافم ، نه بچه . . .

خداحافظ در صورتی هم که کار داشتی فقط تو یاهو حرفتو بزن چون من دیگه به وبت نمیام .
پاسخ:ما لات و بی سرو پا خدای مام بزرگه ما بی سر و پا ها به آدمای بالا دست کاری نداریم شما که خوبی ... خوب بمون،خوب زندگی کن،خوب فحش بده،خوب به رخ بکش ... خدا نگهدار(( البته خدایی که بالای سر ما لات و لوتا ی کوچه و بازاره )) هر حرفی بود زده شد ما کوچه بازاریا حرفامون پشت و رو نداره همش همین جاست عزت زیاد


siavash
ساعت16:13---25 بهمن 1390
من همون آقا پسرم که ایشون گفتن میخواستم مطلبو یکی دو روزه پاکش کنم اما چون این حرف رو زد پاک نمیکنم . . . .

خودتون برید اون متن رو با این متن مقایسه کنین . . .

اونو منه پسر نوشتم ، این متنم این خانوم . . .

ببینین تو کدوم متن شخصیت وجود نداره . . .

بقول دکتر انوشه :

هر حرفی که هر کسی میزنه اون از حرفایی است که شخص در خانه خودش شنیده. . .

من واقعا واسه این دختر بچه و . . . متاسفم .

موفق باشید .
پاسخ:بعل لازم به ذکر که بدونید بازدید کننده های عزیز من مثله این آقا نیستم اونقدر انتقاد میپذیرم که نخوام کامنت ایشونو پاک کنم،حرف ایشون کاملا درست ولی بد نیست آدم یکم بعضی جاها به جای این که شخصیتشو به آدما نشون بده بره با خودش فکر کنه که چه بهتره آدم جنبه داشته باشه تا با انتقادایی که ازش میشه بره خودشو و شخصیتشو بهتر بسازه من این کامنتو پاک نمیکنم تا به همه ثابت بشه این وب از همه انتقاد میپذیره و هیچ ترسی هم نداره که آدماش بیان و نظر های بعضی ها که فکر میکنن خیلی بهتر از بقیه تشریف دارن رو بخونه... پس شمایی که ادعای خوب بودن رو داری بهتره بعضی موقع ها بشینی با خودت فکر کنی که شایدم یکم حق با آدمیی باشه که هر روز داری بهشون زور میگی برادر من شانه به شانه نه سایه به سایه این حقوق مساوی برای یک زن ایرانیه من اگه حرفی زدم فقط بخاطر طرز بیان و سخنرانی بلند بالای شما توی وبتون بود یادت نره طرف مقابلت آیینه ی توئه در هر حال ما و این وب برات آروزی بهترین ها رو داره البته اگه یکم تصمیم بگیری که یکم افکارتو آپتودیت کنی موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:,ساعت 20:40 توسط داداش و آبجی| |


Power By: LoxBlog.Com